Voor een aantal van onze eigen merken gelden aanvullende garantievoorwaarden.

Bij Conrad ontvangt u op bijna alle artikelen een standaard garantie van 2 jaar. Vertoont het artikel binnen deze periode mankementen, dan kunt u deze zonder kosten aan ons retourneren. Verbruiksvoorwerpen die onderhevig zijn aan slijtage zoals lampen, batterijen of losse componenten zijn uitgesloten van garantie.

Wanneer u een artikel retour heeft gezonden, bekijken wij of we het artikel direct vervangen voor een nieuw exemplaar of dat wij deze opsturen naar de leverancier ter reparatie. In beide gevallen ontvangt u na ongeveer 2 weken bericht van ons. Reparatie duurt ongeveer 4 tot maximaal 6 weken.

De standaardgarantie (2 jaar) doet geen afbreuk aan uw wettelijke rechten welke u als consument al heeft aangaande garantie en conformiteit.

Indien u een artikel retourneert, zorg er dan voor dat het artikel zo compleet mogelijk, inclusief alle bijbehorende accessoires en handleidingen retour gezonden wordt. Mocht u het artikel hebben ingebouwd, dan dient u deze uit te bouwen en alleen het originele artikel te retourneren. Indien u een defect artikel wilt retourneren, dan verzoeken wij u om uw retourzending online aan te melden  en vervolgens in te leveren bij een UPS Access Point. Wij verzoeken u het artikel te verpakken in een voor vervoer geschikte verpakking, inclusief alle bijbehorende accessoires/handleidingen en kopie factuur. bij afgifte van het artikel, ontvangt u een verzendbewijs. Wij adviseren u deze te bewaren totdat wij uw retourzending hebben verwerkt. 

Is uw pakket zwaarder dan 30 kilo en/of groter dan 175x58x78 cm?. 

Voor het retourneren van pakketten zwaarder dan 30 kilo en groter dan 175x58x78 cm kunt u contact met ons opnemen, zodat wij een afhaalopdracht voor u kunnen inplannen. Hiervoor hoeft u de zending niet online aan te melden. We; vragen wij u om een ingevuld retourformulier aan het pakket toe te voegen. De verwachte afhandeltijd van een retourzending is 2 weken.