Voor een aantal van onze eigen merken gelden aanvullende garantievoorwaarden.

 

 

Garantievoorwaarden voor TOOLCRAFT (3 jaar) op bepaalde artikelen

Voorwaarden voor de fabrieksgarantie (3 jaar)

Per 19-12-2018 voor de Europese Unie en Zwitserland

  1. Nieuwe apparaten en componenten die door fabricage- en/of materiaalfouten binnen 3 jaar na de datum op het aankoopbewijs een defect vertonen, worden door Conrad Electronic Benelux BV (hierna Conrad) naar eigen inzicht, ofwel kosteloos vervangen door een overeenkomend apparaat volgens de huidige stand van de techniek, dan wel gerepareerd. Voor onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn (bijv. accu's, batterijen, lampjes enz.) geldt een garantieperiode van 6 maanden ingaande op de datum op het aankoopbewijs. Als u aanspraak wilt maken op de garantie, stuur dan het desbetreffende product met een nauwkeurige omschrijving van het defect en het betalingsbewijs aan Conrad retour. Onafhankelijk hiervan blijven de wettelijke garantierechten onaangetast.
  2. Deze garantie is niet geldig als het defect het gevolg is van onjuist gebruik of incorrecte installatie van het apparaat en/of het niet naleven van de gebruiksaanwijzing.
  3. Gegevensverlies en vervolgschade zijn uitgesloten van deze garantie.
  4. Als het apparaat op economische of andere gronden niet kan worden gerepareerd of vervangen, dan krijgt de klant het aankoopbedrag terug. De beslissing of er een economische of andere grond bestaat waardoor het apparaat niet gerepareerd of vervangen kan worden, is geheel ter beoordeling van Conrad. Door het aankoopbedrag terug te betalen, voldoet Conrad aan zijn verplichtingen uit de koopovereenkomst.
  5. Als het apparaat wordt vervangen of gerepareerd, gaat de garantietermijn niet opnieuw lopen.
  6. Het aankoopbewijs met de aankoopdatum geldt als garantiebewijs.
  7. Als Conrad in het kader van de garantie een product vervangt of het aankoopbedrag terugbetaalt, dan komen partijen het volgende overeen: op het moment dat Conrad het product terug heeft ontvangen en de klant het vervangende product of een restitutie heeft ontvangen, gaat de eigendom van het vervangen/gecrediteerde product over op Conrad en de eigendom van het vervangende product op de klant.

 

Garantievoorwaarden voor TOOLCRAFT (10 jaar) op bepaalde artikelen

Voor al het Toolcraft handgereedschap en de aangegeven Toolcraft artikelen bij werkplaatsuitrusting geldt de volgende fabrieksgarantie.

Voorwaarden voor de fabrieksgarantie (10 jaar)

Per 19-12-2018 voor de Europese Unie en Zwitserland

  1. Nieuwe apparaten en componenten die door fabricage- en/of materiaalfouten binnen 10 jaar na de datum op het aankoopbewijs een defect vertonen, worden door Conrad Electronic Benelux BV (hierna Conrad) naar eigen inzicht, ofwel kosteloos vervangen door een overeenkomend apparaat volgens de huidige stand van de techniek, dan wel gerepareerd. Voor onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn (bijv. accu's, batterijen, lampjes enz.) geldt een garantieperiode van 6 maanden ingaande op de datum op het aankoopbewijs. Als u aanspraak wilt maken op de garantie, stuur dan het desbetreffende product met een nauwkeurige omschrijving van het defect en het betalingsbewijs aan Conrad retour. Onafhankelijk hiervan blijven de wettelijke garantierechten onaangetast.
  2. Deze garantie is niet geldig als het defect het gevolg is van onjuist gebruik of incorrecte installatie van het apparaat en/of het niet naleven van de gebruiksaanwijzing.
  3. Gegevensverlies en vervolgschade zijn uitgesloten van deze garantie.
  4. Als het apparaat op economische of andere gronden niet kan worden gerepareerd of vervangen, dan krijgt de klant het aankoopbedrag terug. De beslissing of er een economische of andere grond bestaat waardoor het apparaat niet gerepareerd of vervangen kan worden, is geheel ter beoordeling van Conrad. Door het aankoopbedrag terug te betalen, voldoet Conrad aan zijn verplichtingen uit de koopovereenkomst.
  5. Als het apparaat wordt vervangen of gerepareerd, gaat de garantietermijn niet opnieuw lopen.
  6. Het aankoopbewijs met de aankoopdatum geldt als garantiebewijs.
  7. Als Conrad in het kader van de garantie een product vervangt of het aankoopbedrag terugbetaalt, dan komen partijen het volgende overeen: op het moment dat Conrad het product terug heeft ontvangen en de klant het vervangende product of een restitutie heeft ontvangen, gaat de eigendom van het vervangen/gecrediteerde product over op Conrad en de eigendom van het vervangende product op de klant.

 

Garantievoorwaarden SYGONIX- artikelen (3 jaar)

Voorwaarden voor de fabrieksgarantie (3 jaar)

Per 19-12-2018 voor de Europese Unie en Zwitserland

  1. Nieuwe apparaten en componenten die door fabricage- en/of materiaalfouten binnen 3 jaar na de datum op het aankoopbewijs een defect vertonen, worden door Conrad Electronic Benelux BV (hierna Conrad) naar eigen inzicht, ofwel kosteloos vervangen door een overeenkomend apparaat volgens de huidige stand van de techniek, dan wel gerepareerd. Voor onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn (bijv. accu's, batterijen, lampjes enz.) geldt een garantieperiode van 6 maanden ingaande op de datum op het aankoopbewijs. Als u aanspraak wilt maken op de garantie, stuur dan het desbetreffende product met een nauwkeurige omschrijving van het defect en het betalingsbewijs aan Conrad retour.
    Onafhankelijk hiervan blijven de wettelijke garantierechten onaangetast.
  2. Deze garantie is niet geldig als het defect het gevolg is van onjuist gebruik of incorrecte installatie van het apparaat en/of het niet naleven van de gebruiksaanwijzing.
  3. Gegevensverlies en vervolgschade zijn uitgesloten van deze garantie.
  4. Als het apparaat op economische of andere gronden niet kan worden gerepareerd of vervangen, dan krijgt de klant het aankoopbedrag terug. De beslissing of er een economische of andere grond bestaat waardoor het apparaat niet gerepareerd of vervangen kan worden, is geheel ter beoordeling van Conrad. Door het aankoopbedrag terug te betalen, voldoet Conrad aan zijn verplichtingen uit de koopovereenkomst.
  5. Als het apparaat wordt vervangen of gerepareerd, gaat de garantietermijn niet opnieuw lopen.
  6. Het aankoopbewijs met de aankoopdatum geldt als garantiebewijs.
  7. Als Conrad in het kader van de garantie een product vervangt of het aankoopbedrag terugbetaalt, dan komen partijen het volgende overeen: op het moment dat Conrad het product terug heeft ontvangen en de klant het vervangende product of een restitutie heeft ontvangen, gaat de eigendom van het vervangen/gecrediteerde product over op Conrad en de eigendom van het vervangende product op de klant.

 

Garantievoorwaarden EUROCHRON-artikelen (3 jaar)

Eurochron producten worden met grote zorgvuldigheid, hoge precisie en de beste kwaliteit gemaakt. Daarom biedt Eurochron 3 jaar fabrieksgarantie op al haar producten.

Voorwaarden voor de fabrieksgarantie (3 jaar)

Per 19-12-2018 voor de Europese Unie en Zwitserland

  1. Nieuwe apparaten en componenten die door fabricage- en/of materiaalfouten binnen 3 jaar na de datum op het aankoopbewijs een defect vertonen, worden door Conrad Electronic Benelux BV (hierna Conrad) naar eigen inzicht, ofwel kosteloos vervangen door een overeenkomend apparaat volgens de huidige stand van de techniek, dan wel gerepareerd. Voor onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn (bijv. accu's, batterijen, lampjes enz.) geldt een garantieperiode van 6 maanden ingaande op de datum op het aankoopbewijs. Als u aanspraak wilt maken op de garantie, stuur dan het desbetreffende product met een nauwkeurige omschrijving van het defect en het betalingsbewijs aan Conrad retour.
    Onafhankelijk hiervan blijven de wettelijke garantierechten onaangetast.
  2. Deze garantie is niet geldig als het defect het gevolg is van onjuist gebruik of incorrecte installatie van het apparaat en/of het niet naleven van de gebruiksaanwijzing.
  3. Gegevensverlies en vervolgschade zijn uitgesloten van deze garantie.
  4. Als het apparaat op economische of andere gronden niet kan worden gerepareerd of vervangen, dan krijgt de klant het aankoopbedrag terug. De beslissing of er een economische of andere grond bestaat waardoor het apparaat niet gerepareerd of vervangen kan worden, is geheel ter beoordeling van Conrad. Door het aankoopbedrag terug te betalen, voldoet Conrad aan zijn verplichtingen uit de koopovereenkomst.
  5. Als het apparaat wordt vervangen of gerepareerd, gaat de garantietermijn niet opnieuw lopen.
  6. Het aankoopbewijs met de aankoopdatum geldt als garantiebewijs.
  7. Als Conrad in het kader van de garantie een product vervangt of het aankoopbedrag terugbetaalt, dan komen partijen het volgende overeen: op het moment dat Conrad het product terug heeft ontvangen en de klant het vervangende product of een restitutie heeft ontvangen, gaat de eigendom van het vervangen/gecrediteerde product over op Conrad en de eigendom van het vervangende product op de klant.

 

Garantievoorwaarden VOLTCRAFT- artikelen (3 jaar)

Voltcraft is een bekend merk met al ruim 30 jaar ervaring op het gebied van meet- en laadtechniek en stroomvoorziening. Het merk maakt gebruik van de nieuwste technologieën en staat al jaren voor een voordelige prijs en een goede kwaliteit

Voorwaarden voor de fabrieksgarantie (3 jaar)

Per 19-12-2018 voor de Europese Unie en Zwitserland

  1. 1) Nieuwe apparaten en componenten die door fabricage- en/of materiaalfouten binnen 3 jaar na de datum op het aankoopbewijs een defect vertonen, worden door Conrad Electronic Benelux BV (hierna Conrad) naar eigen inzicht, ofwel kosteloos vervangen door een overeenkomend apparaat volgens de huidige stand van de techniek, dan wel gerepareerd. Voor onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn (bijv. accu's, batterijen, lampjes enz.) geldt een garantieperiode van 6 maanden ingaande op de datum op het aankoopbewijs. Als u aanspraak wilt maken op de garantie, stuur dan het desbetreffende product met een nauwkeurige omschrijving van het defect en het betalingsbewijs aan Conrad retour. Onafhankelijk hiervan blijven de wettelijke garantierechten onaangetast.
  2. Deze garantie is niet geldig als het defect het gevolg is van onjuist gebruik of incorrecte installatie van het apparaat en/of het niet naleven van de gebruiksaanwijzing.
  3. Gegevensverlies en vervolgschade zijn uitgesloten van deze garantie.
  4. Als het apparaat op economische of andere gronden niet kan worden gerepareerd of vervangen, dan krijgt de klant het aankoopbedrag terug. De beslissing of er een economische of andere grond bestaat waardoor het apparaat niet gerepareerd of vervangen kan worden, is geheel ter beoordeling van Conrad. Door het aankoopbedrag terug te betalen, voldoet Conrad aan zijn verplichtingen uit de koopovereenkomst.
  5. Als het apparaat wordt vervangen of gerepareerd, gaat de garantietermijn niet opnieuw lopen.
  6. Het aankoopbewijs met de aankoopdatum geldt als garantiebewijs.
  7. Als Conrad in het kader van de garantie een product vervangt of het aankoopbedrag terugbetaalt, dan komen partijen het volgende overeen: op het moment dat Conrad het product terug heeft ontvangen en de klant het vervangende product of een restitutie heeft ontvangen, gaat de eigendom van het vervangen/gecrediteerde product over op Conrad en de eigendom van het vervangende product op de klant.