Conrad lanceert gratis Inkoopoplossingen voor Vlaamse klanten

Conrad lanceert gratis Inkoopoplossingen voor Vlaamse klanten

20 dagen geleden

Met een inkoopoplossing kunnen organisaties efficiënter inkopen. Ze bepalen zelf welke personen mogen inkopen, welk deel van het assortiment beschikbaar wordt gesteld, ze hebben inzicht in de bestelstatistieken en kunnen snel terugvinden wat er wanneer door wie besteld is. Op die manier wordt wildgroei binnen de inkoop sterk teruggedrongen én is de kans op het maken van fouten veel kleiner.

Prijsafspraken direct inzichtelijk

Via hun koppeling kunnen klanten direct zien welke korting er is afgesproken. Deze staat duidelijk bij de artikelen aangegeven. Geen tijdrovende offerte-trajecten meer, maar snel en transparant de benodigde artikelen inkopen.

Verschillende gratis mogelijkheden

De inkoopkoppelingen zijn een gratis service van Conrad. Sander Vermeulen, head of B2B sales: “Onze klanten kunnen met deze dienst veel efficiënter werken. Ze besparen tijd en geld op de inkoop en ze kunnen zich daardoor beter op hun core business focussen.”

Omvang van de organisatie is niet belangrijk

Of het nu gaat om een multinational, een bedrijf met meerdere vestigingen of het MKB, iedereen kan gebruik maken van deze dienst. “Qua inkoopkoppelingen bieden we OCI, EDI en Conrad Smart Procurement aan. OCI is geschikt voor organisaties met een eigen inkoopsysteem, EDI voor organisaties die werken met een inkooppartner zoals Ariba, Proquro of GHX. En als een bedrijf geen inkoopsysteem heeft, dan bieden wij Smart Procurement. Ook met Conrad Smart Procurement zijn alle rapportages, het bestelgedrag en verschillende accounts mogelijk, maar dan zonder dat er een koppeling nodig is. Op die manier maken we voor elke organisatie het gemak van deze manier van bestellen mogelijk.”

Meer informatie over de inkoopoplossingen kunt u vinden op www.conrad.be/inkoopoplossingen