Inkoopoplossingen
Gratis inkoopoplossingen voor extra bestelgemak

 

Wilt u uw inkoopsysteem koppelen zodat u overzicht heeft van wat er door uw medewerkers wordt ingekocht? Of wilt u snel kunnen bestellen door middel van uw eigen inkoopsysteem? Wij bieden diverse oplossingen waardoor u sneller kunt bestellen én zicht houdt op de inkoop binnen uw organisatie. Heeft u geen eigen inkoopsysteem? Ook daarvoor bieden wij de ideale oplossing.

 

Welke oplossing past het beste bij uw situatie? 
Maak hieronder uw keuze.

OCI shop

  • Webshop op uw specifieke klantcondities
  • U bepaalt welke categorieën zichtbaar zijn
  • Altijd de correcte prijs en voorraad

> Meer informatie

EDI

  • Connectie voor zowel de order- als factuurstroom
  • Rechtstreeks  met uw eigen systeem of via partners
  • Wij werken o.a. met Ariba, ProQuro en GHX

> Meer informatie

 

Conrad Smart Procure

  • Geen eigen inkoopsysteem nodig
  • Direct inloggen via uw webbrowser
  • Uitgebreide statistieken en hulpmiddelen
     

> Meer informatie

 

Inkoopkoppelingen bieden veel voordelen ten opzichte van traditioneel bestellen, namelijk:

  • Maximale transparantie: u ziet wie, wanneer, hoe vaak en voor hoeveel u inkoopt. Daarnaast zijn er nog vele andere zaken te monitoren.
  • Uitermate beheersbare inkoop mogelijk: uw inkoop is volledig beheersbaar door het instellen van inkooplimieten en het geven van akkoord-handelingen.
  • Kostenbesparend: Doordat u in één oogopslag overzicht over uw inkoop kunt creëren bespaart het u en uw medewerkers veel tijd. Daarnaast ziet u automatisch de juiste prijs met eventuele kortingen.

> Neem contact op

 

 

 

OCI shop

  • Webshop op maat

  • U bepaalt welke categorien zichtbaar zijn voor uw inkopers

  • Real-time overzicht van de voorraad

 

Dé oplossing voor bedrijven met een eigen inkoopsysteem. We koppelen uw systeem met dat van ons, waardoor ons voltallige artikelassortiment van ruim 750.000 artikelen direct voor uw inkopers beschikbaar is. Of een deel daarvan. U ziet direct de juiste prijs (inclusief eventuele korting) en verstuurt uw bestelling automatisch. Dat kan via OCI (de bestelling komt per e-mail bij ons binnen) of EDI (de bestelling komt rechtstreeks in ons systeem binnen en gaat direct door naar ons magazijn). Transparant, beheersbaar en kostenbesparend.

Interesse? Neem contact met ons op

 

EDI

  • Wij bieden u een EDI connectie aan voor zowel de order als de factuurstroom

  • Deze connectie kan rechtstreeks gemaakt worden met uw eigen systeem of via partners

  • Wij werken o.a. met Ariba, ProQuro en 2ba

 

Maakt u gebruik van een inkooppartner zoals Ariba, Proquro of 2BA? Wij ook, dus u bent nog maar één stap verwijderd van alle genoemde voordelen. Transparant, beheersbaar en kostenbesparend. Dé oplossing voor bedrijven met een eigen inkoopsysteem. We koppelen uw systeem met dat van ons, waardoor ons voltallige artikelassortiment van ruim 750.000 artikelen direct voor uw inkopers beschikbaar is. Of een deel daarvan. U ziet direct de juiste prijs (inclusief eventuele korting) en verstuurt uw bestelling automatisch. 

Interesse? Neem contact met ons op

 

Conrad Smart Procure

  • Geen eigen inkoopsysteem nodig
  • Direct inloggen via uw webbrowser
  • Uitgebreide statistieken en hulpmiddelen

 

Uniek: u profiteert van alle voordelen zonder dat een eigen inkoopsysteem of samenwerking met een partner nodig is. Via uw webbrowser logt u in bij Conrad Smart Procure en heeft u direct toegang tot ruim 750.000 artikelen met daarbij ontelbaar veel extra mogelijkheden, zoals uitgebreide rapportages en grafieken van al uw inkopen en het inkoopgedrag van uw inkopers. Transparant, beheersbaar en kostenbesparend.

Interesse? Neem contact met ons op

 

De voordelen van een inkoopkoppeling op de rij

  • Gratis: u betaalt niets voor het gebruik van onze Inkoopoplossingen.
  • U heeft op elk gewenst moment inzicht in de inkoop binnen uw organisatie
  • U kunt medewerkers authoriseren
  • U kunt ervoor kiezen een selectie van ons assortiment te koppelen met uw systeem
  • Geen minimale inkoopvolumes. Elk bedrijf is welkom.
  • Actueel: permanente toegang tot voorraadinformatie.
  • Vele mogelijkheden om uw inkoop te analyseren.
  • Persoonlijk contact: bel 070-690609 of mail naar contact@conrad.be