Wilt u uw inkoopsysteem koppelen zodat u overzicht heeft van wat er door uw medewerkers wordt ingekocht? Of wilt u snel kunnen bestellen door middel van uw eigen inkoopsysteem? Wij bieden diverse oplossingen waardoor u sneller kunt bestellen én zicht houdt op de inkoop binnen uw organisatie. Heeft u geen eigen inkoopsysteem? Ook daarvoor bieden wij de ideale oplossing. 

OCI

OCI

Open Catalog Interface

  • Webshop op uw specifieke klantcondities
  • U bepaalt welke categorieën zichtbaar zijn
  • Altijd de correcte prijs en levertijd
     
Bekijk meer informatie > Of neem direct contact op >
EDI

EDI

Electronic Data Interchange

  • Connectie voor zowel de order- als factuurstroom
  • Rechtstreeks  met uw eigen systeem of via partners
  • Wij werken o.a. met Ariba, ProQuro en GHX
Bekijk meer informatie > Of neem direct contact op >
Smart procurement

Smart procurement

Conrad Smart Procurement

  • Geen eigen inkoopsysteem nodig
  • Direct inloggen via uw webbrowser
  • Uitgebreide statistieken en hulpmiddelen

     
Bekijk meer informatie > Of neem direct contact op >

OCIOCI
Dé oplossing voor bedrijven met een eigen inkoopsysteem. We koppelen uw systeem met dat van ons, waardoor ons voltallige artikelassortiment van ruim 750.000 artikelen direct voor uw inkopers beschikbaar is. Of een deel daarvan. U ziet direct de juiste prijs (inclusief eventuele korting) en verstuurt uw bestelling automatisch. Dat kan via OCI (de bestelling komt per e-mail bij ons binnen) of EDI (de bestelling komt rechtstreeks in ons systeem binnen en gaat direct door naar ons magazijn). Transparant, beheersbaar en kostenbesparend.

Neem contact op >

 

EDI
Maakt u gebruik van een inkooppartner zoals Ariba, Proquro of GHX? Wij ook, dus u bent nog maar één stap verwijderd van alle genoemde voordelen. Transparant, beheersbaar en kostenbesparend. Dé oplossing voor bedrijven met een eigen inkoopsysteem. We koppelen uw systeem met dat van ons, waardoor ons voltallige artikelassortiment van ruim 750.000 artikelen direct voor uw inkopers beschikbaar is. Of een deel daarvan. U ziet direct de juiste prijs (inclusief eventuele korting) en verstuurt uw bestelling automatisch. 

Neem contact op >

 

Conrad Smart Procurement
Uniek: u profiteert van alle voordelen zonder dat een eigen inkoopsysteem of samenwerking met een partner nodig is. Via uw webbrowser logt u in bij Conrad Smart Procure en heeft u direct toegang tot ruim 750.000 artikelen met daarbij ontelbaar veel extra mogelijkheden, zoals uitgebreide rapportages en grafieken van al uw inkopen en het inkoopgedrag van uw inkopers. Transparant, beheersbaar en kostenbesparend.

Neem contact op >

 

De voordelen van een inkoopkoppeling op de rij

  • Gratis: u betaalt niets voor het gebruik van onze Inkoopoplossingen.
  • U heeft op elk gewenst moment inzicht in de inkoop binnen uw organisatie
  • U kunt medewerkers authoriseren
  • U kunt ervoor kiezen een selectie van ons assortiment te koppelen met uw systeem
  • Geen minimale inkoopvolumes. Elk bedrijf is welkom.
  • Actueel: permanente toegang tot voorraadinformatie.
  • Vele mogelijkheden om uw inkoop te analyseren.
  • Persoonlijk contact: bel 070-690609 of mail naar [email protected]
     

Neem contact met ons op

 

Neem contact op >